Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.08.2007 18:15 - ® SpOmEn4eTa ®
Автор: rusokoska1 Категория: Забавление   
Прочетен: 106973 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2007 21:52


 image
~Razli4na sum-ne 4e sum banalna!
Idealna sum-ne 4e sum nahalna!
Nemojesh da me imash-ne 4e se naduvam!
Ot vsi4ki jeni,koito nai-mnogo iskash-nai-skupo struvam!

image

~ Az sum edna iluziq,
ne sum ot tyk,prosto minavam.
Ne tursq nikoi,ne o4akvam ni6to.
Za malko sum,ne moje6 da trugne6 s men,putqt e dulug,putqt e strumen.
Idvam sytrin rano i si otivam kusno ve4er...
az prosto minavam prez tvoite misli...
image

~Не върви пред мен, аз може би няма да те последвам!
Не върви след мен, аз може би не умея да водя!
Върви редом с мен и просто ми бъди приятел!!!

image

~Ako me nqma6-spe4eli me!!!
Ako me iska6-otvle4i me!!!
Ako me ima6-zapazi me!!!
Ako me obi4a6-prosto mi go dokaji!!!
image

~Az Ne MoGa Da Obi4aM
Ne PoZnaVaM LuBovTa
I Po YsTniTe S oTroVa
oT YsMivKa Ni SleDa...
Az Ne MoGa Da Obi4aM
Ne PoZnaVaM LuBovTa
KaTo LeDeNa KraLiCa
VleDenqVaM v TeB sTraSttA !
image

8~Narani me!Znaesh go nali ?
Plakax!Shte plachesh i ti!
Vikax!Ne otgovori nali?
Molix!Shte molish i ti!
Iskax!No nqmax nali?
Lygax!No lyga i ti !
Stradax!Znaesh nali ?
OBICHAX!Shte obichash i ti !
image
~Koq sam az?
Ne vi trqbva da znaete.
Chiq sam?
Nichiq.Sama na sebe si.
Kakva sam?
Razlichna.I nikoga ednakva.
Kade sam?
Navsqkade.Do teb.I predi da se ysetish me nqma.
image

~Търсих те,без да знам,че ще те намеря!
Срещнах те,без да знам,че ще се влюбя!
Намерих те,без да знам какво чувствам!
Влюбих се,без да знам,че така ще боли!
Промених се,без да знам,че ще е зареди теб!
Обикнах те,без да знам,че съм могла да обичам така...!
image

~Оставям те,защото те обичам,защото с мен не си щастлив.
Не съм за теб желаното момиче,а ти си толкова красив!
Оставям те,защото те обичам-живота с друга сподели!
Недей да бъдеш с нея безразличен,а цялата си обич ти й подари! 
image

~Сега е мой ред да съм жестока, сега е мой ред да казвам "Не!",
да обвинявам и проклинам, да мразя мъничко поне.
Сега е твой ред да страдаш, на колене да ми се молиш, и от любов да плачеш.
Сега е мой ред да те ударя, сега е твой ред да те боли,
да гледаш как любов догаря и тихо да шепти "О, спри!"
Сега нещата са различни, не са тъй както са били,
сега не аз, а ти ме викаш, но всичко свърши, разбери! 
image

~Кажи ми някога дали си обичал,но не на думи или на шега ?
Кажи ми някога дали си почувствал какво е всъщност любовта?
Искаше ме-станах твоя ! Това ли беше твоята мечта ?
Искаше да те обичам и както винаги успя !
Кажи ми някога дали си обичал,но не на думи или на шега?
Няма нужда да ми казваш,вече знам,че аз съм спомен отживян !
image

~Не искам да си миг,да дойдеш и да си отидеш!
Не искам да си вик,вятъра с теб да отвееш!
Не искам да си сън,тъй бързо всичко да свърши!
Аз искам да си пламък,към мен да тръгнеш и да ме прегърнеш! 
image

18~Едно момиче те обича,
но ти не си разбрал това,
погледнеш ли го във очите
ще разбереш, че е така.
Едно момиче всяка вечер
на сън ръцете ти държи
и този сън ще бъде вечен,
ако не го узнаеш ти.
Едно момиче щом си легне
те призовава във нощта
и нещо тайничко си шепне
загледано в една звезда.
И тази вечер, както всяка
тя на прозореца седи
и вместо весела усмивка,
сълза в очите и блести.
И тoва за теб аз тайно
писах във нощта,
нима ти вече не разбираш моята тъга?
Момичето съм аз,
а пък момчето си ти...
Едно те моля аз сeга кажи:
Обичаш ли ме ти? 

image

~Ако един ден почувстваш,
че ти се плаче...
Обади ми се!
Не ти обещавам,
че ще те накарам да се засмееш,
но мога да полача с теб!
Ако един ден искаш
да избягаш надалеч,
не се страхувай да ми се обадиш.
Не ти обещавам,
че ще те помоля да спреш...
Но мога да избягам с теб!
Ако един ден не искаш
да слушаш никой...
Обади ми се!
Обещавам да бъда с теб
и ще съм много тиха.
Но ако един ден се обадиш...
И няма отговор...
Ела бързо да ме видш.
Може би се нуждая от теб!"
image

~Какво,че почти не те познавам?
Какво,че не знам нищо за миналото ти,за приятелите ти,за самия теб?
Има ли значение това,щом сърцето стене,когато те няма и бие лудо,
когато си до мен?Защо да отричам и да лъжа себе си,
като казвам,че думите,докосванията,целувките за мен нямат смисъл?
Как да кажа,че не значат нищо,след като са всичко?
Как да кажа,че не ме интересуваш,след като те търся дори там,
където не си?Всеки шум ме кара да потръпвам,
всеки звук ме кара да се обърна и да проверя не си ли ти...
image
image

~Защо те толкова обикнах,
в мига в който те видях?
Защо така ти се усмихнах,
в настроение ли бях?
Защо те толкова обикнах,
с какво ме толкова плени?
Че тьй с тебе аз привикнах,
без теб сьрцето ме боли!
В теб открих представата си за човек.
В теб открих най-светлата мечта.
От теб поисках кьсче обич-
но всичко за теб май е ШЕГА!!! 

image

~Обичам те и искам те до мен, но уви, няма те във моя ден !
Плача аз сега, обляна в сълзи и тъма !
Била съм играчка в твоите ръце, друга вече е била във твоето сърце !
 Не ще забравя аз хубавите дни, с които ме дари,
 дори за тебе нищо да не са били ! 
image

~Za6to kogato te sre6tna nadmenno povdiga6 glava?
V o4ite ti qsno problqsvat gneva i t1mnata iskra...
Ne edin do dnes mi e kazval,4e lo6o govori6 za men,
4e nikoga ne6te me obi4a6,4e ve4no 6te b1de6 studen.
Tova az otdavna znaq i bez da mi go kazva6 sega.
V o4ite ti qsno gadaq za 4uvstvata v tvoqta du6a..."

image

~ИсКаМ тОвА,кОеТо е В дУшАтА тИ,a нЕ тЯлОтО тИ.
ИсКам поГлЕда тИ,а Не очИте тИ,
иСкАм гЛаСа тИ,а Не уСтНитЕ тИ,
иСкаМ съРцЕто Ти,а Не гЪрДитЕ тИ,
ИсКаМ тЕб,А нЕ пРиНцА, за кОйТо Се МиСлиШ.....!
image

 

~Аз съм мацка пет звезди,
обичам бързите коли,
търся пичове с пари.
Иначе съм нежна,мила
даже малко горделива.
Ако се решиш,
може с мен да споделиш.
И не си мисли,че се предлагам,
просто думичките спрягам !!!!!!!
image

 ~Желая ти достатъчно слънце
за да запазиш мирогледа си светъл.
Желая ти достатъчно дъжд,
за да оцениш слънцето още повече.
Желая ти достатъчно щастие,
за да запазиш духа си жив.
Желая ти достатъчно болка,
така че и най-малките радости в живота
да изглеждат много по-големи.
Желая ти да получиш достатъчно,
за да задоволиш желанията си.
Желая ти да загубиш достатъчно,
за да оцениш това, което имаш.
Желая ти достатъчно `Здравей!`,
за да ти дадат сили за последното `Довиждане!

image

~Edin den liubovta kazva na priyatelstvoto:
zashto sashtestvuvash ti, kogato me ima men?
Priyatelstvoto otgovarya:
Za da donesa edna usmivka tam kadeto
ti ostavi salzi!!!
image

~Вали ли?-Не това бяха моите сълзи...
Искам ли те?-Не вече те имах..
Щастлива ли съм?-Да защото си далеч...
Мразя ли те?-Не вече си ми безразличен...
Силна ли съм?-Да защото се преборих със себе си...


image

 ~Воюват в мене поглед и сърце.
За тебе те започнаха войната.
Очите искат твоето лице,
сърцето иска свойта част в делбата.
Кълне се то,че твоите черти,
живеят в него тайно и незримо,
но моите очи твърдят,че ти
си тяхно отражение любимо.
Тогава спора се отнася в съд
и мислите,изслушвайки страните,
решават мъдро тъй:Да помирят
завинаги сърцето и очите.
Очите взимат твоето лице,
сърцето - твойто любещо сърце.


image

 ~Ela v moq sun sega ,vzemi moqta ruka i dokosni edna dy6a .
Kak tq za mig yspq da vzeme lubovta ,a ti dori i ne razbra .
A samo ti sega razbiva6 surca ,no znai i 4e i az moga tova .
Nevqrva6 v lubovta ,za teb e igra .
Igra ,igra ...i sled tova edna luja !
Ela i dryg budi .Pri mene se vurni .
I neka neq da boli .
Za6to ti taka re6i dy6ata mi razbi ,
za6to ti tova mi pri4ini !

image

43~Не винаги под слънцето се скиташ,
не винаги живота ти е песен,
но винаги е нужно да се питаш:Живот ли щеше да е,ако беше лесен..
Не винаги преглъща се вината,не винаги времето лекува.
Но винаги заплаща се цената и винаги безумно много струва!

imageimage

~Умри,нещастнико,умри!
В Ада,проклетнико,ти изгори!
Бял ден,предателю,да не видиш дано!
Да те удари,лъжецо,падащо дърво!
Да те преследва,измамнико,черна съдба!
Ще те мразя,изменнико,дори след смъртта!
Ще ти го върна,подлецо,ще видиш ти,
с нокти ще избода твоите очи!
На шиш главата ти ще опека
и малко по малко ще те разчленя!
Ще изкопая аз дълбока яма,
в знак на твойта изневяра
и ще те заровя надълбоко,
да видиш ти що е жестокост!
Жив,проклетнико,ще те заровя
или пък преди това ще те отровя!
Ще те гледам как се гърчиш и пълзиш
и за всичко ти ще си платиш!
image

~Нямаш нужда от много приятели...Стигат ти 3ма,4ма..
Но такива,че в сърцата им рани от твоите болки да има..
Така че гръм да удари,света да замръкне....
И даже в гроба...Да знаеш,че някой рови за да те измъкне......!!!!!


image

~Ден след ден ти се отдалечаваш
все повече от мен..
Но на къде отиваш ..
и защо винаги мълчиш..
моля те някога върни се!
Припомни си за мен,
за любовта ми която винаги
ще изпитвам към теб...
Но как си тръгна така неусетно,
та аз още спях но твоето
бягство от мене ме събуди така
сякаш сънувах кошмар..
Не ще заспивам вече лесно ..
ще чакам следващия ден,
ден в който може би ти ще се върнеш при мен...
imageimage

~V mEn ImA cHaR nE kRaSoTa!PrI mEnE iMa SiLa ImA iZrAjEnIe!
Az SaM eRoTiKaTa I sLaDoStA!
nE mIsLiA lOgIcHnO a DiNaMiChNo!
JiVeQ JiVoTa TaKa KaKto Mi HaReSa!
ImAm VsIcHko Za KoEtO mEcHtAq!
JiVeQ Za Yd0vOlStViEtO,zAsHtOt0 sAm NaPrAvEnA oT nEg0o0o0o……….

image

~Do vchera bqx sus tebe poslyshna i mnogo dobra,
ot ytre obeshtavam che nqma da bude taka ...
She sum losha ,kolkoto ti, za da vidish che mnogo boli !
Za posledno tazi nosht sum sama ,ot ytre shte prosish ot men lubovta
koqto dnes zaxvurlqsh s lekota .
She ti vurnq vsqka bolka ,pomni ...
Ot ytre shte plachesh s gorchivi sulzi ,i shte si spomnqsh kak e bilo predi .
Vsqka tvoq luja ,vseki mig samota shte ti dam dokrai-dvoino dori .
Vsqka moq sulza shte platish do edna -dujd v ochiteti shte vali ...


image
 

~Obi4a6 go,toi teb te.
Jelae6 go,toi teb ne.
Misli6 za nego,toi za teb ne.
Sanuva6 go,toi teb ne.
I kakvo ti ostava Prodaljava6 ili Ostava6 da se moli6 za lubov?!
Koe izbra?
Sega toi q obi4a,tq nego ne.
Sega toi q jelae,tq nego ne.
Toi misli za neq,tq za nego ne.
Toi q sanuva,tq nego ne.
Otmastisi.Tova li jelae6e?
Moje bi-da,a moje bi-ne!!!
O6te go obi4a6?
O6te go mrazi6?
O6te go jelae6?
O6te misli6 za nego?
O6te go sanuva6?
Dali zaslujava 4uvstvata ti?
Ve4e-Da.A ti izpitva6 li sa6toto?
I az taka mislq Sega e drug?!!
Ili Ne?
Ti si ve4e druga.
Toi ti pomogna da otkrie6 sebe si?
Ti useti bolkata,lubovta,priqtelstvoto i omrazata.Nali?
Razbra koq si?
No zaslujava6e li si cenata?
Da,zaslujava6e si!
Zaslujava6e si vsqka salza.
Nali?
image

~Защо сърцето ти не чувства?!
Защо сковано е от вечен лед?!
Защо поне веднъж не се разпука,
когато плачех аз на глас за теб?!
Ти имаш ли сърце се питам,
обичал ли си някоя жена?!
Заставал ли си като мъж пред нея,
изпитвал ли си мъка,самота?!
Защо сърцето ти не чувства,
нима е късче лед?!
И питам се.Защо те срещтнах,
защо обичам точно теб!?!?
Да се сгреши е винаги човешко.
Човек понякога греши,
но често малка грешка-
голямо щастие руши.

image

~Ochite mi me molexa da spra da gledam,ochite mi tvardqxa,che sum lyd....
lyd,za da gi karam da se vzirat,i da te tarsqt tam...
tam kadeto otdavna ne si,i nqma da te ima.
Ochite mi ,mi kazvaxa,che sa te vijdali i dryg put,
che te poznavat mnogo predi men...
i znaqt kak burzo se promenqsh,i iz4ezvash....
No nqma smisal,nqma smisal ,na sila da gi karam da tarsqt v teb..
tova koeto nqmash,tova koeto iskax da vidq,i ne gi poslyshax,
i gi darjax otvoreni...kogato gi zatvorix beshe kasno.
Zashtoto bqx te pysnal vutre v sebe si,
i vsi4kite mi dymi i jelaniq bqxa prieli formata na tvoite dvijeniq...
Sega dokato te iztrugvam ot surceto si,si mislq...
ne e li smeshno tova,4e dokato bqx s otvoreni o4i,
ne zabelqzax nishto.... a trqbvashe
da gi zatvorq za da vidq.
image

~Хоpа,няма любов! Не лъжете,няма любов!
Няма радост,има сълзи. Има рани,кървящи в сърцето ми,
има само разбити мечти.
Всичко свършва,дори да не искаш,както свърщва нощтта призори.
Няма искреност,вярност и честност,няма истинско слънце дори!
image

~Не съм любовта ти единствена,но трудно ще ме забравиш!
Защото съм дива и истинска,непокорна и пряма!
Защото минавам през дните ти палаво те привличам,
надничам хлапашки в очите ти,на никоя не приличам!
image

~Az sam nejniqt sun,koito vinagi idva kogato zatvorish o4i.
Az sam proleten zvun-ximn na lubovta,za koqto izgarqsh v me4tite si.
Az sam bistrata salza-neizplakana i nepresuxvashta.
Az sam svetla zvezda,deto vinagi gree nad patq ti.
Az sam kletva,jivot i sadba.
Az sam vinagi s teb-v surceto ti sam ostavila dve o4i,dve race,toplota ot koqto izgarqsh ti.
Nqma nishto v sveta,koeto da me zamesti...
image

~akO imAshE zA kOi..sHtqX da sE rAzpLacHa.
AkO imAshE zA kOi shTqx dA idA v zDracHa..
nO nQmA nIkoI,kOitO dA gO zAslyJavA..
tI sI pOrEdniA,kOito isKa dA mE zAbLujDavA
image

~Тя е чаровна, хората казват, че била дори красива.
Усмивката й запленява по един толкова необикновен начин.
Истинска богиня! ;)
Тя е много мила, но се отнася с всеки така, както той се отнася с нея
Множество сърца е разбила, за да не разбие своето
Много сълзи е предизвикала, за да скрие своите
Никога не престава да бъде себе си и носи отговорност за действията си.
Не се срамува да каже “Извинявай!”.
Без срам флиртува, когато й харесва и най -безцерамонно може да ти бие шута.
Тя има едно лице и много настроения.
Тя е umna, bezumna, diva, krasiva, iskashta, davashta, vzimashta, mojeshta
Тя крие много тайни и зад всяка от тях става все по-привлекателна.
Тя може да направи така, че да виждаш във всяка друга нея.)
image

~Kogato edna vrata se zatvori, se otvarya druga.
No nie chesto gledame s takova sujalenie na zatvorenata vrata,
che ne zabelyazvame tazi, koyato se e otvorila za nas.
image

~Когато нямаше повече какво да губя, получих всичко.
Когато престанах да бъда този, който бях, преоткрих себе си.
Когато разбрах какво е унижение и въпреки това продължих напред,
осъзнах, че съм свободен да избирам съдбата си. 
image

~Не е важно колко силно можеш да удряш,
а колко удари можеш да понесеш и въпреки всичко
да се изправиш и продължиш.
image

~Колко дни напразно дишах?
Не бе възможно, още нямам отговор защо.
Твърде е сложно, вече ми е все едно.
Дали не можеш,
или казваш, че не си готов,
аз очаквах ти да ми предложиш
нещо мило, свързано с любов.
А ми трябваше любов!
Нали предложи!?
image

~Хей,скъпи,чуй ме сега -
искам те,пак да съм с теб,
Аз съм различна, дори неприлична,
в теб се вричам, друг необичам,
но знай след теб няма, няма да тичам!
image

~Нима съм престъпница или злодейка?! Да, ти би могъл да направиш от мене и това,
но безумието ти не стига до там. Ти се задоволяваш да ме виждаш на дъното на унижението,
с очи, изцъклени от ужас от собственото падение, презираща всичко,
което ме свързва с тебе и пак устремена към теб.
Ти – добрия! Ти никога нищо не искаш, но се сърдиш когато не го получаваш.
Ти нямаш претенции към никого, но всеки се чувства твой длъжник.
Ти можеш да убиваш и в очите на жертвата си пак да изглеждаш светец.
Аз така добре те познавам, по – добре и от самия теб.
Аз зная за тебе всичко! Не, не те заплашвам.
Зная, че реномето ти е неподбиваемо – кой бе повярвал на една луда ?
С това писмо завинаги слагам край на нашето познанство, на моята любов.
Утре вече ще бъда на десетки километри от тук,
сред нови непознати хора, в които няма да търся теб.
Това, за което до вчера съм плакала,
което ме е натъжавало и карало да страдам,
вече ще бъде далечно и неразбираемо.
Ти самият ще бъдеш непознат, нереален.
Не искам да завършвам с така шаблонното Сбогом.
Желая ти всичко най - хубаво и част от моята болка.
Не забравяй, че в живота има възмездие. Господ бави, но не забравя.
И теб няма да забрави, мили, обещавам ти!
image

~Първият път, когато го видях, беше 
най – щастливият момент в живота ми.
Той ме оглеждаше, но това беше нормално. Всяко момче го прави –
аз съм хубаво момиче и го знам, и го използвам.
Вероятно това беше причината, поради която той ме забеляза.
Можех да видя в очите му копнежа да ме има, събличаше ме с поглед.
Хареса ми. Бях интересна за него, той не ме познаваше.
Не показах интереса си към него, защото знаех,
че това ще засили желанието му да ме има.
Сега той стои пред мен. Въобще не се е променил,но аз съм се променла за него.
Не съм това момиче, в което той се вглеждаше с интерес и желание.
Сега съм просто неговата лична кучка,която прови всичко,което той поиска.
Да той все още казва, че съм красива и ми прави подаръци,но не ме обича за разлика от мен –
глупавото момиче, което го обожава.
Но какво мога да направя, когато това е моята част,
моята роля в неговия живот – куклата без сърце и душа.
Той мисли, че комплиментите и хубавите думи са достатъчни,
защото е цал на тях, но те не са истински.
Когато ми казва “Обичам те” и ме погледне в очите,
виждам ясно изписани думите “Сваляй си дрехите по – бързо,
защото искам да те чукам”. Тогава мога да сторя само едно –
да направя каквото той поиска и да благодаря на бог,
че имам тази възможност, защото много момичета не могат дори да го докоснат.
Опитвала съм да говоря с него за това много пъти,
но той дори не иска да чуе. Казвала съм хиляди пъти,
че не искам да бъда една украса, една кукла,
а искам да ме обича като момиче с душа и сърце.
Но неговия отговор е винаги един и същ. Свободна съм да си отида когато поискам
и той няма да ме задържи.
Това ме наранява още повече, но просто го преглъщам и не си тръгвам,
защото не мога. Умът ми казва да си тръгна, но сърцето ме дърпа обратно.
Не мога да си представя живота без него. Ако е така, трябва да умра.
И какво от това?Просто ще чакам деня,в който той ще поиска да ме изгони от живота си..
надявам се да не е скоро.
image

~ПрАвЯ сЕкс с ТеБ,а Не ЛюБоВ-Ти СаМ иЗбРа ТоВа.
ЦеЛуВаМ Те оТ лЮбОпИтСтВо,А нЕ От ОбИч-ОбИчТа ВеЧе нЕ сЪщЕсТвУвА
-Ти сИ тОзИ кОйТо Я уБи.нО Ти БеШе ХуБаВо НаЛи?!?
image

~Тъмна стая, отново сме сами.С тебе си играя, оплитам те в лъжи.
Но дявол да го вземе, харесва ти нали ?
Очите ти студени, сърцето не тупти.
И ти ме лъжеш зная, не мен не ме боли.
Сега ще ти призная, желая те аз.
Любов не съществува, а само дива страст!
image

~Любовта причинява болка и безброй сълзи.
Тя кара ме да те обичам, а мен да не обичаш ти.
Това е състояние на болест и на горчиви дни,но имам още капка доблест
и няма да призная как боли.
За това аз от нея бягам и не признавам ничий правила.
Едно от тоз живот научих и то е да не вяврам в любовта!
image

~Момче, знам, че ме искаш. Виждам го в твоите очи.
Дори на другите да се натискаш, сънуваш само мен, нали ?
Всеки път щом си до мен, се правиш, че искаш само да се ебем.
А щом кажа не, се правиш, че не те ебе.
Ако искаш нещо между нас, не ме кани само у вас,
а ми кажи дали наистина ме харесваш ти!
image

~Ти знаеше, че аз безкрайно те обичам и не поглеждам никой друг.
А ти се взе за велик и реши, че всичко свършва тук.
И ето, че отново идва есен, а ти с поредната си знам.
Заклевам те, дано се състариш без време и разбереш какво е да си сам.
Навярно си забравил всичко дето беше, дори не помниш как ми каза Не.
Защото твоето сърце е здраво, а моето разбито е на две!
image

~Аз те чакам, но ти къде си? Аз те искам, но ти желаеш ли мен?
Аз ще бъда перверзна, бъди перверзен и ти.
Аз ще бъда скандална точно както в твоите мечти.
Аз искам да побъркаш моето тяло. Аз искам да бъдем едно цяло,
да ме научиш на всеки твой трик!
image

~ВсЯкА вЕчЕр Си С рАзЛиЧнА жЕнА .. в ЖиВоТа НяМаШ нИтО еДнА ..
гОлЯмА РаБоТа ,Че ВсЯкА мОжЕ дА сВаЛиШ сЛеД кАтО нЕзНаЕш КаК дА я ЗаДъРжИш!
ПрЕсТаНи Да Се ПрАвИш На МъЖ.сТаВаШ СаМо За ВедНъЖ 
image

~Научих - че без значение колко те е грижа,
на някои хора просто не им пука.
Научих - че за секунда можеш да извършиш нещо,
заради което ще те боли цял живот
Научих - че можеш да продължиш напред
дълго, след като си решил че повече не можеш.
Научих -че понеже някой не те обича
по начина, по който ти искаш да те обича,
това не означава,че не те обича с цялото си сърце.
Научих - че независимо колко лошо
ти е разбито сърцето,света не спира заради мъката ти. 
image

~Погледни в очите ми - ще видиш
Какво значиш за мен.
Потърси в сърцето си, потърси в душата си
И когато ме намериш там, повече не търси.
Не ми казвай, че не си заслужава пробването,
Не можеш да ми кажеш че не си заслужава умирането
Знаеш, че е така -
Всичко, което правя - го правя за теб.
Погледни в сърцето ми - ще видиш,
че няма нищо за криене
Вземи ме каквато съм - вземи живота ми
Бих ти го дала целия - бих го жертвала
Не ми казвай, че не си заслужава боренето,
Не мога да помогна - нищо повече не искам
Знаеш, че е така -
Всичко, което правя - го правя за теб.
Няма друга любов - като твоята
И никоя друга - не може да ми даде повече любов
Навсякъде е пусто - освен ако ти не си там
През цялото време, през целия път.
О, не можеш да ми кажеш че не си заслужава опитването
Не мога да помогна - нищо повече не искам
Бих се борила за теб - бих легнала под земята
Бих ходила по тънко въже - бих умряла за теб
Знаеш, че е така -
Всичко, което правя - го правя за теб
image

~Писна ми да казвам,че
обичам живота, а да не е така.
Писна ми - да казвам, че живота е хубав,
когато той ми отнема радостта.
Писна ми - да обичам,а в замяна да получавам само тъга,упреци и лъжи.
Защо живота е толкова коварен?
Защо когато обичам трябва да страдам?
Защо всички е красиво, а решиш ли да го докоснеш виждаш че е изгнило.
Не не мога така.
Писна ми да се преструвам, че съм най-щастлива на света.
Писна ми така да продължавам, искам само да обичам и да съм обичана.
Ако ли не мисля, че не искам много, искам само да умра.
Защото знам,че след смърта живота продължава,а там все някой ще ме обича и УВАЖАВА!!! 
image

~Az znam zashto tova zaslujih - zashtoto bqh s teb dobra.
Zashtoto nqvga ti uslujih s obuch za edna igra.
I sled kato igrata svyrshi - otide si, zora izgrq,
ne kaza ti pone blagodarq.Kyde li moga da otida?
KOmu li trqbvam f tozi chas?
Kak iskam samo teb da vidq sled tui da si otida az.
Dovijdane - poslednata ti duma ostava kato kamyk da teji.
Chovek vednyj izstrelq li kurshuma, za jertvata ne biva da tyji!
image

~Недостъпен е, казва всяка за теб.
Недостъпен ли, как ли пък не?
Твойта версия ще разбя сега.
Няма начин ли? ти си мислиш така.
Недостъпен ли? Не бъди убеден!
Недостъпния още не е роден!
Ще усетя твойте слаби места.
Ще се влюбиш ти още до сутринта.
image

~Знай че нямаш тази власт ти да станеш Аз.
перФекна ли си?SoRRy миличка истината боли ама не си...
тебе ли е целувал??... нищо,нали по тва време мене е ревнувал...
с теб ли е спал??...нищо ,нали пак за мен е мечтал...
продължавай да ме мразиш,защото обичам да гледам как под мене лазиш
imageimage

 ~Говориш  много... смееш Се На глАс...
sOrRy,че го казвам,Но последна ще се смея Аз !!!
За моя филм Не ми трябват режисьори...
заставаш до мен И винАги си 2-ри !!!

image
~Търся в живота ритъм и усещане за стил !
Търся в нещата смисъл -доза чар и сексапил !
Не обичам тишината ,нито лесните неща !
Бягам винаги когато дръг ме води към целта !
image

~Малка истина за големи хора: 
Карамелените момичета не могат да плачат,
защото сълзите им се превръщат в захарни петлета.
Сладки и лепкави, като тях самите.
Изкушения на клечки, направени за малки богати момченца, бедни душици.
Карамелените момичета имат вкус на сбъднати желания.
И когато ги застигнат лакомите устни, те изтъняват,
изтъняват, докато се стопят...
image

~Обичаш ли ме?
Не,тихо,не го казвай.
Спри за минута.Спри да говориш,замълчи.
Вали,наистина.
И пейката е мокра.
И аз съм мокра.
И ти ще се намокриш,ако не си идеш веднага.
Няма никого тук,иди си,хайде,тръгвай.
Не желая да те натоварвам със себе си.
Излишно е.
И ето-сядаш.
Мълчиш.
Намокри се.
Сега си целият мокър!
И останахме двама в този есенен ден.
И двамата безмълвни сред дърветата.
Вятърът шепне.
Листата танцуват.
А ние просто седим и не спираме да мълчим.
и само се чудя все пак..обичаш ли ме?и струва ли си всичко това?
Не трябва да ме търпиш повече.
Аз съм ужасна.
Върви си.
Просто си върви.
Не го правиш.
Какво те възпира?
Няма да си тръгнеш,нали. 
image

~Тя иска да пробяга всички пътеки по своите ръце.
Тя иска да целуне своите устни със чуждо лице.
Тя иска грях от чужди спомени на прах.
Тя иска да задраска всички прегради във своите очи.
Тя иска да прегръща чуждото тяло във себе си.
Тя иска и дори и своята сянка ще скрие в небе.
Дори да трябва ще чертае пътеки по своите ръце.
Тя иска грях от чужди спомени на прах.
image

~Твоето сърце ще спре тогава, когато моето ще затупти!
А душата ми ще ти прости тогава, когато вече минало ще си!
Ще сме заедно тогава, когато днес ще бъде НИКОГА!
Сега аз слагам начало, а ти вече стигнал си до края!
image

~Събери усмивките си в кутия, за да знаеш къде е щастието ти.
Можеш ли да почувстваш? Можеш ли да чуеш как крещя за помощ,
когато наоколо звучи само тишина? Можеш ли да слезеш в Ада заради мен?
Можеш ли да усетиш огъня по ръцете ми, болката в тялото, ужаса в очите ми...?
Можеш ли да продължиш да вярваш в мен, когато аз вече отдавна съм спряла?!
Можеш ли да ми подадеш ръка и да хванеш моята?
Можеш ли да изпиеш сълзите ми с целувка?
Можеш ли да ме прегърнеш силно и да не ме пуснеш?
Можеш ли да погледнеш в очите ми и да видиш МЕН?
Можеш ли когато ти кажа “Боли ме” да дойдеш и просто да бъдеш до мен?
Можеш ли да ме обичаш,когато губя красотата си,губя себе си?
Можеш ли винаги да ми казваш истината,дори когато не искам да я чуя?
Можеш ли да ме накараш да повярвам в теб,когато не мога да повярвам в себе си?
Можеш ли да ме накараш да се обичам,когато всеки ден се уча да се мразя?
Можеш ли да чуеш гласа на душата ми,когато аз самата съм спряла да го чувам?
Можеш ли да бъдеш истински в един фалшив свят?
Можеш ли да ме обичаш в един живот изпълнен с омраза?
Можеш ли да ми покажеш щастие тук и сега?
Можеш ли да понесеш любовта ми и желанието ми да ти дам всичко без да се изплашиш,без да избягаш?
Можеш ли да кажеш “МОГА”?
Не можеш,защото..ти не съществуваш!
imageimage
~НикоГа НЭ ОбЭЩаВаЙ ЛюБоВ,КоЯтО НЭ мОЖЭШ Да ДадЭШ!
НЭ ИзРиЧаЙ ДуМи,в КоиТо СаМ НЭ моЖЭШ Да ПоВяРваШ!
НЭ ПpОтяГаЙ РъКа За МиЛуВка,ЩоМ От нЭя ЛъХа СаМо СтУд!
нЭ ОбЭЩаВаЙ СъНиЩа,В КоиТо НЭ ИдВаШ!
НЭ ИзпИвАй с УсТни СъЛзиТЭ,ИзпЛаКаНи По ТвоЯ ВиНа!НЭ ТръГваЙ По ПъТ,По КоЙто сЭ СтраХуВаш Да ВъРвиШ!

image

~Няма да се променя!
Такава съм!
Мрази ме или ме обичай!
Аз мога да живея и с обич,
но и без нея не чувствам празнота!
Аз мога да се смея и да плача,
но отминавам лесно всяка мъка!
До толкова, аз мога да отричам това,
което вчера съм била и днес да бъда дяволски различна, че да се чудиш познаваш ли в мен, поне една жена!
За мене нямат стойност твойте думи!
За мене няма стойност любовта!
Такава съм...
Жестока-сама избрах за себе си това..!!!
image

~ВсИчКо тИ рАзРуШи,ЖеЛаНиЕ нЯмАм доРи дА тЕ виДя оТноВо,сЪжАлЯвАм чЕ тИ
дАвАх ВсИчКо нА гоТоВо!ЗаБрАвИ,чЕ нЯкОгА зА тЕб УмИрАх,ПрОвОкИрАх сЕбЕ
сИ и пРеД вСиЧкО тЕ иЗбИрАх...

 image

~Пак оправдания и обещания-
не мога да не се разсмея...!
Красиво лъжеш ти...но без лъжите ти...
100 пъти по-добре живея...!
Ще ме имаш пак - Друг път !
Ще Mе лъжеш  пак - друг път!
Ще Ме видиш пак-друг път -в леглото си !
Ще ме ИмАш пак - друг път !
Ще Ме лъжеш пак - друг път !
Ще мe върнеш пак-друг път -в живота си...!
image

~ПисНа Ми да бЪда Все дОбРа,усМивКи да рАздАвам...
БейБи, неКа тИ се изВиня--ЗаБравИх Да се вПечатлЯ...
СлАдуРи мНогО кАтО теБ и Не разЧитаЙ, мОоля Те, да Ти наПравЯ веЧеРта оНезИ ХубАви нЕЩа...
Не пИпай, Мили мОй,дАлЕче стОй. Да тИ приЛичАм на Barbie-игРачкАта за ДеН за дВа?!?..
ПрОстО си излЯзъл вЪв ноща и ТърсИш нЕщо по-тАка...
И да си мИл и Да не сИ- мЪжЪт зА меНе Ти нЕ сИ!!!
И зАбрАви за ВеЧерта с оНезИ хУбаВи нЕща...
image

~ДуШаТа Си ИзКрЕщЯх,
Но ОсТаНа НеЧуТа ОтНоВо.
СъРцЕтО сИ с ПрЪсТи ПрОбИх И рАнЯвАх...
дА тЕ иЗкАрАм оТ нЕгО иСкАх,
Да ЗаПоЧнА нА чИсТо нА нОвО.
И кОлКоТо И дА гО мЪчЕх И оЗлОбЯвАх,
дА тЕ иЗкАрАм оТ нЕгО нЕ уСпЯвАх...
ЛиЦеТо Си С нОкТи сЪдРаХ, нА уЛиЦаТа Да Не Ме ПоЗнАеШ...
И ПрОкЛеХ тЕ ЕдНа ВеЧеР,
сЛъНчЕв ДеН пОвЕчЕ дА нЕ уЗнАеШ.
И кРеЩяХ, и ЛуТаХ сЕ в СаМоТнА чЕрНа СтАя.
ПаДаХ, сТаВаХ, нО вСе ПоВеЧе ПрОпАдАх!
ИмЕтО тИ кРеЩяХ,оТвЪтРе ЦяЛаТа ПлАмТяХ,
бАвНо ИзГаРяХ.сТаЯ бЕз ПрОзОрЦи,
бЕз ВрАтИ...ТаКа И нЕ иЗбЯгАх.
В сЕбЕ сИ зАтВоРеНа сЪм,
в ДуШаТа ЧеРнА, дУпКа ПрАзНа.
За ТеБе ПоСтОяНнО мИсЛеХ
лЮбОвТа СтАвАшЕ вСе По-ПрАзНа...
СеДяХ и ГлЕаХ кЪм сТеНаТа.
СъС сЪлЗи ИмЕтО тИ сЪм иЗпИсАлА
и С нОкТи пО пОдА, сТиХоВе За ТеБе ХиЛяДи сЪм нАпИсАлА.
На СъРцЕтО мИ рАнЕнО,
кЪрВаВо,РаЗбИтО, пОдПиСа Си Си СлОжИл
чЕ дА тЕ оБиЧаМ вЕчНо, мОгА,
зНаЕл Си.
Но Да Те МрАзЯ...нЕ сИ пРеДпОлОжИл...!
СтЕнИтЕ уДрЯх,рИтАх,бОлЕшЕ мЕ.
нО дА гИ рАзЧуПя ИсКаХ.СъРцЕтО сИ иЗвАдЕнО в ЕдНа РъКа кЪрВаВа СтИсКаХ...
нАкРаЯ пАдНаХ, сВиВаХ сЕ.
ЕдВа ЧуТо РиДаЕх,зАсПиВах.
ПрЕнАсЯх сЕ дРуГаДе.
нОвИ сВеТоВе и МеЧтИ оТкРиВаХ...
Но ОтНоВо СъБуЖдАх Се И дО сЕбЕ сИ нЕ тЕ нАмИрАх.
ЖаДнА бЯх,пОсТоЯнНо От кРъВтА сИ оТпИвАх.
ЗаТвОрЕнА зАвИнАгИ в ТаЗи МаЛкА,чЕрНа сТаЯ,
чАкАх сМирЕнА нА бОлКаТа кРаЯ...
image

~Какво искам ли? - Само теб!...Любов...Омраза...Болка
...Желание...Страст...Ревност
...Мечти...Сънища...Кошмари.. .
Недоволство...Път без теб...Незнаех..че те губя...
Вървях в друга посока...Защо? - Страх...Надежди...Миражи...
Чу жди очи...Самота...Игра на думи...Бях с други...Времето не лекува...
Спомена тежи...Наистина горчи...Моляте прости, защото ме боли...
Спомни си, нашите моменти...Поглеждам наляво, Поглеждам на дясно...
Каде си?...Питах две очи...Няма те...Потичат две сълзи...
Виж аз плача, както никога до сега...Но немога да те имам...
Без сили сърцето си да стискам...След всичко преживяно пука ли ти ми кажи?
image

~Понякога сме  прекалено близо един до друг.Покянога като при отлив-оголваме пространства  непристъпни помежду си.
Понякога без думи се разбираме .
Понякога на два езика чужди разговаряме.
И думите сред концентрични кръгове потъват в бездънната вода ...
на неразбиране и очужденост.
Понякога една и съща музика любима с едни и същи сетива поглъштаме,
а тръгваме в различни две посоки...
Понякога сме птици закръжили,над гладката повърхност, 
над морето и гоним своите безпътни сенки .
Друг път нито сенки нито птици кръжат в простора...
Понякога си казваме "Обичам те !",а липсват в думите увереност ,
липсва в огънчето дето шегата на мига превръща в драма
-голямата и сериозна драма на живота наречена любов.
image

~Kogato me celuvash uma si pak izgubvam ,zapochvam da mechtaq ,
ax kak te jelaq .Kogato me pregurnesh smexat mi stava sladuk ,
sladuk kato obich po ustnite mi.
po nebeto shte ti napisha sus zvezdi kak jelaq moi da si ti ,
i v moreto shte risuvam sus valni moite sladki mechti
Kogato me pogalish ogun v mene palish dori i dujd poroen shte plamne v moq ogun .
KOgato me sanuvash noshta shte e goreshta,goreshta kato zlato sanuvai me .
image

~Слушай внимателно, лъжа те за последен път.
Слушай много внимателно, лъжа -
теб обичам и те искам.
Още ми вярваш, май, искаш да те излъжа пак.
Хайде, щом ти харесва, дай - слушай!
Теб сънувам и жадувам.
Теб обичам и целувам.
Искам те, искам те.
Лъжа те и си щастлив - все така, все така.
Лъжа толкова красиво, както ти пожела,
и те лъжа, че те лъжа. 
imageimageimage

~Как Да Ти Кажа Че Те оБичАм, КоГатО Те ГледаМ с ДруГa Да ВърВиш?
Как Да Ти КаЖа Че По ТеБ сЕ УвлИчаМ, КогАт0 с РадоСт Не Ме ПозДраВи?
Как Да Ти Кажа Че По Теб КопНея, КоГато оБиДи БезБроЙ Ми Дари?
Как Да Ти КаЖа чЕ НаСила Се Смея ЗащоТо ОтВъТре Ме БоЛии 
image

153~Няма смисъл да ме гониш - опърничава съм аз.
Ох, недей със мен да спориш и звъниш на всеки час.
Искаш мене, после нея, чукаш пак на две врати,
но коя ще ти отвори - няма глупави жени.
Като крепост съм за тебе и не казвам лесно "да",
само този ще ме има, който знае как, кога.
Не така, не така, не така - мразя бързите неща.
Със кого, къде, кога - аз сама ще си реша.
Няма смисъл от въпроси - или можеш, или не.
За любов недей да просиш - мразя мъж на колене.
image

~Пак ли ти? Сега е късно аз избрах моя свят.
Пак ли ти? Сега е късно аз разбрах няма път назад.
Нещо в мене се прекърши, не разбра ли - всичко свърши...
Беше плам - така остана, бе любов - сега е рана...
image

~Стоя на моста ,чакам в тъмнината
мислех, че ще си тук сега..
няма нищо освен дъжда,никакви стъпки по земята
ослушвам се, но няма никакъв шум
няма ли някой, който иска да ме намери
няма ли някой да дойде, за да ме заведе вкъщи.
ти нямя ли
да ме хванеш за ръката ,да ме заведеш на някакво ново място
аз незнам кой си ти, но аз...аз съм с теб.
image

~Не ме учи как да живея!
Съвети не давай! Млъкни!
За твоята ласка копнея!
Обичай ме или ме забрави!
Не съм аз жалка хлапачка,
не плача за всяка беда,
с предател - компромис неправя,
заплювам го и вдигам глава!
Приятели трудно откривам,
критична до болка съм аз,
малко са – но ги обичам,
живота си давам за тях!
В любовта вярност изисквам,
сърце си поднасям във дар,
лъжата до смърт ненавиждам,
истината е мой господар!
Не ме учи как да живея!
Съвети не давай! Млъкни!
Да се променям аз неумея!
Такава съм – такава ме приеми
image



Тагове:   ETA,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. macuranka - :)
08.08.2007 10:30
mnogo qki spomencheta:)pozdravleniq za postinga:)
цитирай
2. анонимен - mnoo qko
04.10.2007 14:33
tezi spomeni sa jestoki rusokoska1 mnogo sa gotini mn me kefqt!!! :PpPpPpPpP
цитирай
3. анонимен - ivana
22.10.2007 19:49
male toq sait e the best spomen4etata sam edni ot nai smislenite koity nqkoga sam vijdala awe nemam dumi..
цитирай
4. анонимен - {{QkA_KaKa}}
31.12.2007 11:52
awe ko da kaja ne si padam po spomenite 6toty sam studen 4ovek ama vie me razbihte mnoo sa qki vie ste THE BEST
цитирай
5. анонимен - kISsSsKA
17.01.2008 09:26
supeer sa spomenite evala ti praaa bravuuuuu
цитирай
6. анонимен - mn sa qki
17.02.2008 23:02
zaslojava si da gi pro4ete6
цитирай
7. анонимен - mn mn mn mn mn mn mn e qko kaam vi brao ...
09.03.2008 14:49
mn mn mn mn mn mn mn e qko kaam vi brao prosto e jestokoooooooooo
цитирай
8. rusokoska1 - rusokoska1
25.03.2008 20:38
isklu4itelno mersi na vsi4ki
цитирай
9. анонимен - superssssss
17.04.2008 02:07
gotini spomen4eta,naistina mn sam 4ela,no ot tezi spomeni po4ti nesam gi vijdala do sega,qki sa
цитирай
10. анонимен - emro
28.04.2008 12:45
o da tva sa super qki spomen4eta bravo na toq koito gi e pisal
цитирай
11. анонимен - :S:S ;(
24.05.2008 13:39
mnogo sa gotini nqkoi napulno prili4at na moite izjivqvaniq v momenta super sa...
цитирай
12. анонимен - ;(
01.09.2008 15:03
mnogo qko sait4e i pove4eto spomen4eta sa istina
цитирай
13. анонимен - naistina sa strahotni. . unikalni. ...
10.09.2008 12:23
naistina sa strahotni..unikalni...4ela s1m naistina mn no mn ot tezi vijdam za pr1v p1t...bravo na rusokoska1 mn uspeh4eta :]
цитирай
14. rusokoska1 - rusokoska1
10.09.2008 17:13
Mersi na vsi4ki mnogo :)
цитирай
15. анонимен - E......
18.09.2008 18:51
Super Super qki spomen4eta
цитирай
16. анонимен - greti__93
02.07.2009 05:36
mn mn mn ama mn qko be hora super e vs :* : * :*
цитирай
17. анонимен - sisi
28.08.2010 14:05
super spomeni
цитирай
18. анонимен - didi
19.03.2011 21:46
mn qki spomeni napravo me razplakvat :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rusokoska1
Категория: Забавление
Прочетен: 1753397
Постинги: 6
Коментари: 400
Гласове: 128
Архив